Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Alf Strand

[#41373] Ola Johannesson og Johanne Andersdtr. flytta frå Solund, men kvar vart dei av?

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Johanna Andersdtr. Olderkalv, f. 3/9 1839. Gift 7/8 1875 m. Ola Johannesson Storøy, f. 5/3 1850. Dei budde på Storøy i Solund 1876. I 1880 er det sagt at dei bur i Ålesund. Men eg har så langt ikkje funne spor etter dei. Nokon som kan hjelpa?Alf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lisa Kjønigsen

Hei Alf!Fra Ålesund, 1873-1898, klokkerbok, innflyttede 1876, s 26-27:Innflyttet 8.5.1876 fra Evindvik til Ålesund. Ole Johannesen Storø og hustru Johanne Andersdatter.-mvh-Lisa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Strand

Tusen takk for raskt svar. Dette var til god hjelp, men er det råd å finna ut noko meir om dei, born, dødsfall, vidare flytting? Har ikkje klart å finna dei i 1900-teljinga heller.Alf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Hei Alf,Eg har streva med denne familien lenge, men klarer ikkje å finne ut kvar Ole og Johanna tok vegen. Eg har omsider funne at dei fekk ein son i Ålesund, men først i 1879;Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Ålesund, Ministerialbok nr. 529A04 (1878-1885), Fødte og døpte 1879, side 27.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5719&idx_id=5719&uid=ny&idx_side=-30>LenkePermanent bildelenke: LenkeNr. 60 - Severin Andreas f. 1.6.1879.Han må då vere identisk med Andreas Severin som vi finn att under Steindal ved FT1900 Solund;

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vibeke Lund Åhling

Min lesing:'Ikke konfirm.''... Krampe'Muligens Card. (= hjerte-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Takk Vibeke,Det kan nok stemme bra det :-)Då gjenstår berre det store spørsmålet - kvar vart det av foreldra hans?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Strand

Takk til Gisle som tok opp att dette temaet. Enke Johanne Andersdtr. f. Olderkalv 1841, døyr i Stokkevåg 25/3 1896. Det kan vera ho,sjølv om fødselsåret ikkje stemmer. Men eg finn i alle fall ikkje nokon annan som passar betre.Ola Johannesson må vera død tidlegare, men truleg ikkje i Solund.Alf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Hei Alf,Har du funne Johanne Andersdtr og sonen som innflytta til Solund? Eller var det ikkje vanleg å før dette?Då burde kanskje Ole Johannesson ha døydd i Ålesund, eller ein annan stad langs kysten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.