Gå til innhold
Arkivverket

[#41661] Ole T(heodor) Knutson, f. Hardanger 1879/1880 - til Amerika 1882/1883 - opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika har eg motteke opplysningar om ein:Ole T. Knutson, kan henda Ole Theodor(?), som skal vera fødd i desember 1879 eller 1880 og som utvandra til Amerika i 1882 eller 1883. Ole var fødd i Hardanger!I utvandringslistene for Bergen finn eg ein Ole Thoreson, fødd 1880, som utvandra i 1882 med foreldri Thore Knutson og Anna Olsdotter Djønne frå Ullensvang. Denne huslyden liknar svært på den eg søker etter, men er det nokon med lokal kunnskap i Hardanger som kan stadfesta dette?* Kva var fødselsdatoen til Ole Thoreson Djønne?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Hei! Hele familien utvandret i 1882: Mann Thore Knutsen Djønne f.29 mar. 1844, Hustru Anne Marie Olsdtr. Bu f. 22 jul 1843. /Gift 24 okt 1867 Kinservik. Barn:Gunnbjørg f.1869, Anne f.1872, Marie f.1874 Marite f.1876, Knut f.1877, Ole f.1879, Agathe f. omkr. 1881.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan for nytt innlegg om denne huslyden. Eg har nettopp motteke ei melding frå Amerika som stadfester at dette er rett huslyd, men det er eitt spørsmål det er noko tvil om:* Fødselsdatoen til Ole Thoreson Djønne?Frå Amerika vert no oppgjeve 12.12.1880, men eg vil no helst tru at han var fødd i 1879? Er det mogeleg å få sjekka dette mot originalprotokollen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for siste innlegg!Eg òg trur på 1879 som fødselsår, og dette syner seg å stemma med dødsattesten frå Willmar, MN frå 1956. Men ei dotterdotter er påståeleg om 1880...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.