Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Espen Grønna Brataker

[#41830] Stabel-Slekten

Recommended Posts

Hei!Jeg lurer på om noen har en oversikt over denne slekten, anene til Lars (Lauritz) Bastiansen Stabel (ca. 1604-1669), g. m. Susanne Pedersdatter Krabbe.Mhv. Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heljar Westlie

Anbefaler at du via ditt lokale bibliotek fjernlåner fra Hammerfest, boken 'Slekten Stabel-Stabell ca. 1200-1950' av A. St. Castberg, utgitt Oslo 1955 Det Mallingske Boktrykkeri.Det er noen år siden jeg lånte den og da var det kun Hammerfest som hadde den for utlån. Den var dengang i litt dårlig forfatning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Heljar Westlie

Alternativt kan min egen bok fjernlånes fra Nord-Trøndelag Fylkesbibliotek.Se nedenstående detaljer.Tittel Erik og Gjertrud Krislok : etterkommere og forfedre Forfatter Westlie, Heljar Språk nob Utgitt Raufoss , 1998 . - 144 s. + vedlegg Emner Krislok, slekten Slekter Nord-Trøndelag Stjørdal Dewey 929.2 (hovednummer) ISBN (ib.) Hylleplass q 929.2 Krislok, slekten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha.Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.