Gå til innhold
Arkivverket

[#46289] Anne Gorine Olsdatter, f 22.10.1823


Gjest Jan Kristoffersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Kristoffersen

Lillian.Takk for den siste beskjeden. Jeg har uansett nå fått masse ny informasjon å jobbe med. Håper å få lånt bygdebok for Eidskog i helga for å finne mest mulig informasjon der.God helg.mvh Jan Kristoffersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei Jan.God helg til deg også.Muligheten for at jeg har oversett noe er tilstede - skriften i noen av Nes kirkebøker er for å si det mildt - Grusomme til tider - kommer jeg imidlertid over noe legger jeg det inn her.OK?Mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kristoffersen

Hei igjen.For å unngå at noen av de hjelpsomme sjelene der ute gjør dobbelt arbeid, vil jeg nå bare opplyse om at jeg nå en stund har tilgang på bygdebok for Eidskog IV og at jeg der har funnet flere nye generasjoner tilbake. Trenger derfor foreløpig ikke hjelp til oppslag der. Vedrørende Anne Gorines far, Ole Hansen Houg fra Ullensaker, har jeg ikke kommet noe videre, men skal forske litt videre selv. Dersom jeg trenger hjelp , og det gjør jeg sikkert, er det vel like greit å opprette et nytt tema for det.Til Lillian, innlegg 27. Ja, det var vel ikke akkurat skjønnskrift endel av prestene presterte. Jeg er imponert over hva mange av dere klarer å tyde ut fra disse 'kråketærne' :-)Som jeg har antydet i tidligere innlegg : Som nybegynner i 'faget' har jeg masse å lære. Spesiellt det å oppdage og å utnytte alla de søkemulighetene og ressursene som finnes på nettet.Takk til alle bidragsytere.mvh Jan Kristoffersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.