Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#51559] William Brown- tips for å 'finne' han

Recommended Posts

Gjest Eldar Gundersen

Minda Helene Klingen ble gift med William Brown i Quincy, Mass, USA,den 19. des 1907. I vielsesattesten opplyses det at han er 29 år, hvit, og født i New Zealand. Hans yrke er smed, og foreldrene er William Brown og Mary Waters. I begynnelsen av 1908 dro han til New York for å få arbeid, og her forsvinner alle spor. Jeg har sett i fødselslistene i NZ for det aktuelle tidspunktet uten å finne han eller hans foreldre. Har også 'lett' etter han i USA uten hell. Er det noen tips å få i forsøket på finne han? Mvh Eldar Gundersen

• 1 år senere...
Gjest Eldar Gundersen

Jeg prøver igjen! Kanskje et skudd i blinde, kanskje for godt til å være sant, men i Breadwell town i Alaska 1910 er det en William Browne som kanskje ???????? kan være identisk med den jeg søker. Denne er født i New Zealand 1877,og kom til USA 1903. Det opplyses her at foreldre er født i Irland. Har lett i listene for Ellis Island uten resultat. Kan noen gi meg tips om hvor jeg kan finne han iivandret til USA. På forhånd takk. Mvh Eldar Gundersen 2052 Jessheim

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.