Gå til innhold
Arkivverket

[#52633] Skifte etter Inger Helene Sophie Andersdatter, Kinn

Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

HeiLurer på om det finnes skifte, og ev hva som er innhold, etter Inger Helene Sophie Andersdatter. Hun dør på Løkkebø 29.03.1898. Så vidt jeg vet utgift, men leter etter søsken.Lurer også på skifte etter Helene Malene Sophie Andersdatter, død på LØkkebø 30.03.1902.Lars Løkkebø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Spør i samme slengen også om mulig skifte etter Morten Andersen. Død på Løkkebø 25.09.1887.Disse tre, Inger, Helene og Morten er søsken og alle dør så vidt jeg vet barnløse. Men jeg jakter deres to søsken Ole og Oliane. Håper et skifte fra noen av disse kan gi et spor.Lars Løkkebø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Her var det ikke mye å hente i materialet!Morten Andersen, død 1887, 'Myndige Søskende'.Inger Helene Andersdatter, død 1898, 'Intet efterladt'.Helene Malene Sophie Andersdatter, død 1902, 'To myndige tilstedeværende søstre'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Ikke mye nei, men likevel nok. For dette betyr jo at det er to gjenlevende søstre i 1902. Da har jeg fått bekreftesle på det jeg trenger. Nå er det bare å finne dødsfallet til en av de andre søstrene.Mange takk skal du ha Yngve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.