Gå til innhold
Arkivverket

[#52685] Hvor kom Anders Pedersen Neppelberg ( -1751) fra


Gjest Anna-Lisa Bårdgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Alv Edvardsen

Hei. - Ja nu var du inne på den andre Anders Pedersen, f. før 1680, som blv g.m. enken e. Paul Jacobsen Beret Jensdr. på Ytre Strand i Lovund, (som i og for seg kunne være interessant nok å finne riktig far til.) --Den her aktuelle var altså den Anders Pedersen Neppelberg, sk. 1751 som hadde sønnen Peder Andersen, f.c. 1724, som blev g. i Lovund br. 5. m. Anne Michelsdr.. -- M.v.h. Alv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Beklager at jeg har blandet inn feil Anders Pedersen og feil sønn Peder Andersen her. nå ser jeg jo også at den Peder Andersen(født ca 1708) jeg har ble gift i Dønnes kirke 07.07.1737 med Berit Rasmusdatter Hauknes. Ifølge Frode Holthes slektssider var det skifte på denne Peder Andersen i 1779. Nå skal jeg ikke blande inn disse mer, og diskusjonen den Anders med sønn Peder Andersen i Lovund du spurte etter kan fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.