Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Ted Lier

[#52739] Anders Jensen fra Austad

Recommended Posts

Guest Johan Arthur Hansen

Kan noen av de andre barna til Anders og Jakobine gi oss noen pekepinn på oppkalling? Se vedlegg. Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete3531.jpg

Guest Gunn Huglen

Jeg fant et barn til f. i Gjerpen av samme foreldre: Jens Jensen og Mari Andersdatter: LenkeDet var de to sønnene som var nevnt i denne kilden. Det burde vel være mulig å finne vielsen også. Kan hende den vil klargjøre noe?Gunn

Guest Gunn Huglen

Her er Ole Jensens dåp i 1820. Dåp nr. 26 , venstre side: LenkeSamme par som Harald Søren fant i innlegg 27.Håper noen spesialister på Gjerpenslekt, kan hjelpe her.Mvh. Gunn

Guest Gunn Huglen

Under Gard Strøms registreringer av døde i Gjerpen fant jeg Jens Jensen , OSEBAKKEN d.3/5 1819. Mulig den samme som var gift med Mari Andersdatter?Vet ikke om lenken går rett inn her, men det mulig å søke på alfabetisk liste: http://gamlegjerpen.no/Kirkeb/gjdodeJ.htmMvh. Gunn

Guest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei jeg foreslår at dere sender en epost direkte til Gard Strøm som driver gamlegjerpen.no. Han kan sikkert hjelpe dere. Jeg tror ikke han har tid til å følge med her.Hilsen Terje

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.