Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Morten Torp

[#53008] Undis Blikken (1914.05.07-1992.01.22)

Recommended Posts

Guest Morten Torp

Hei!Undertegnede er en Idretts-/Olympiahistoriker. Jeg er tilknyttet ISOH (International Society of Olympic Historians) og foreningen har bygget opp en nesten komplett database over OL historien inkl profiler av alle utøvere.Jeg er på jakt etter opplysninger om familie/etterkommere av Undis Blikken. Undis var en av pionerene på kvinnesiden i norsk og internasjonal skøytesport på 30-tallet, sammen med bl.a. Laila Schou-Nilsen, og vant en rekke medaljer i VM og EM.Har vært i kontakt med klubben hennes tidligere, uten hell... Forøvrig tror jeg ikke hun fikk noen barn? Men Kanskje hun hadde søsken som fikk barn?MvhMorten Torp moeklun@online.no

Guest Berit Knudsen

Jeg tror Undis ble døpt i Åsnes i Hedmark som Ragnhild Undis. Jeg er litt usikker på U i Undis. Foreldrene var folkeskolelærer Rasmus Larsen og Petra Ingebrigtsdatter

Guest Morten Torp

Takker!Vet du noe mer om etterkommere eller annen 'nyere' familie?Morten

Guest Berit Knudsen

Desverre, ingen ting. Da må man lete i kirkeboka. Ellers har jeg bar funnet at faren var her i 1900 Lenke

Guest Grethe Flood

Her finner jeg at hun ble gravlagt på Vestre gravlund i Oslo Lenke

Guest Berit Knudsen

Flere i familien som er døde i Åsnes. Eldrid var født i 1907 Lenke

Guest Morten Torp

Hei!Interessant lesning. Har du videre slektsinfo (barn) til søsknene Inge og Lidvard?Morten

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.