Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Morten Torp

[#53094] Leif Næss (1929.01.29 - 1973.06.10)

Recommended Posts

Gjest Morten Torp

Hei!Jeg trenger også å få kvalitetssjekket ISOHs (www.isoh.org) databaseprofil for roeren Leif Næss.Leif Næss var med i Fana-åtteren som vant bronse ved Olympiaden i 1948.Kan noen tipse om hvem som er etterkommere?Personopplysninger Full name Leif Trygve·Næss Used name Leif·Næss Born 29 January 1923 Died 10 June 1973 in Oslo (NOR)MvhMorten Torp moeklun@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Dag T. Hoelseth

Du får vel navn på fester hvis du ringer kirkevergen. Næss ligger gravlagt på Sørkedalen kirkegård, 005-07-013. Alternativt kan dødsannonsen i Aftenposten sjekkes på mikrofilm.DTH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Dag T. Hoelseth

I oversikten til http://www.disnorge.no/gravminner står Næss forresten oppført med fødselsår *1923*, ikke 1929, som du skriver i headingen. Men du skriver jo 1923 ellers, så 1929 var nok en tyrkleif.DTH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Morten Torp

Det var en trykkleif fra min side ja!Sorry!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest morten torp

Jeg fikk svar på hva Leifs kone heter og hvor hun bor fra Sørkedalen Kirkegård. Antok at hun hadde gått bort, men der var jeg heldig!:-) M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.