Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jan Oldervoll

[#53114] Sjukdommen begavning

Recommended Posts

Guest Jan Oldervoll

Eit barn i Bergen på 1800-talet døydde av begavning. Nokon som veit kva det er?

Guest Else B. Rustad

Ifølge Ivar Aasen 'Norsk Ordbog' betyr ordet 'Fang, Nedfallsott'Mvh Else B.

Guest Yngve Nedrebø

Ivar Aasen skriv: Begavning = Fang, Nedfallsott. B. Stift. Et besynderligt Ord; formodentlig Nedertysk.

Guest Jan Oldervoll

Takk skal de ha. Eg visste det eigentleg. Det var eit veddemål i lunsjen der eg, litt optimistisk, påstod at den slags spørsmål fekk ein svar på innan fem minuttar her. Og det fekk eg.

Guest Finn Sollien

Ligger det en forskjell i uttrykket Begavning og Begaving ?. I følge Norsk Historisk Leksikon så betyr uttrykket 'Begaving, betegnelse på epilepsi. Navnet uttrykker at lidelsen er en Guds gave.' Dette finner jeg på side 33 i det ovennevnte leksikon utgitt i 1990, 2. opplag. Med vennlig hilsen Finn Sollien.

Guest Arnfrid Mæland

Hei Jan,eg fekk svar etter 11 minuttar på det same spursmålet for snart eit år sidan.LenkeMvh Arnfrid

Guest Jan Oldervoll

Eg er kjempeimponert ikkje berre over viljen til å svara, kor raskt det skjer og ikkje minst kvaliteten på svara. Eg oppfordrar stadig studentar til å bruka debattforumet om det er noko dei lurer på innan området det er naturleg å slenga spørsmål i den retningen.

Guest Celvin Ruisdael

Svaret til Else B Rustad kom imponerende hurtig. I løpet av 4 minutter rakk hun å åpne tråden, lese spørsmålet, hente ordboken, slå opp ordet, skrive innlegget og poste det

Guest Anne J. Engmo

Hei Finn.'Begaving' og 'Begavning' er vel det samme tror nå jeg,epilepsi het jo nedfallssjuka eller bare fallesjuka før i tida.

Guest Arnfrid Mæland

Registrerer at 'Epilepsi' allerede i 1890 er med i «Allers Fremmedordbog»

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.