Gå til innhold
Arkivverket

[#53302] Jens Birger Chr. og Thora Sørensen i Christiania - kven var ho? - vigsli deira?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ft1900 for Krafts gade 1 i Christiania syner m.a. denne vesle huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jens Birger Christian Sørensen hf g Kontorist (Pedersen og Meinick) 1871 BergenThora Sørensen hm g 1874 Kristiania[sonja] Sørensen* d 30.11.1900 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Thora skal vera fødd i Christiania 19.11.1874Er det nokon med lokal kunnskap i hovudstadebn som kan hjelpa meg finna ut:* Dato og stad for vigsli til Jens Birger og Thora?* Thora sitt fulle namn og kven foreldri hennar var?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men like hjarteleg takk til Gunn og Carsten for innlegg frå 2007!Manuskriptet for denne delen av bygdi skal no gjerast ferdig, og eg ønskjer å ta opp att til drøfting dette problemet som framleis står uløyst...Enkefru Nicoline Næss må vera ho som er husmor her i 1875 (Lenke). Men kvar er Thora i 1875? Er kanskje fødselsåret hennar feil?Kanskje er det mogeleg å finna vigsli til Thora og Jens Birger i Christiania?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflotte innlegg! Då er dei fleste opplysningane om Jens Birger og Thora komne på plass, og eg manglar i grunnen berre opplysningar om talet på fødde born... Eg veit om fire (Sonja, Elsa, Birger og Reidar), men berre Sonja Nielsen i Oslo og Birger Sørensen i Bergen levde i 1941.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.