Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#53331] Etterlysning; Hjalmar Jensen (Dverberg) & Anna Severine (Luster) viet 1922 KK

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Etterlyser etterkommere av Hjalmar Jensen (Dverberg, Nordland) f 1896/1897 & Anna Severine Gjesle? (Luster) f 1891. De ble viet i KK i Bergen 30. september 1922. nr 63 her LenkeHjalmar Jensen bor fortsatt i Lindebergssmuget 6 i 1924-1925.Jeg har gått gjennom fødselsregisteret for KK fra 1922 til 1926, men kan ikke finne at de fikk noen barn.Er det noen som kjenner denne familien?Mvh Arnfrid M

Gjest Agnar Fitjar

Hei Arnfrid ! Det er en Anna Severine Jensen som døde i Bergen 14. juli 1955. Det er jo muligheter for at du kan finne noe i dødsannonsen om det er rett person og om det står oppført etterkommere der. Hilsen Agnar

Gjest Arnfrid Mæland

Skifte etter Anna Severina i 1955 viser at hun var født, slik det også står på gravstenen, i 1893, og at hun hadde tre sønner; Arne, Magnus og Harald, alle bosatt i Bergen. Jeg finner en Arne Jensen f 1925 og en Harald Jensen f 1926, men de har foreldre Hilberg og Inga Jensen. Jeg finner ikke Anna Severinas mann Hjalmar blant døde.1900-tellingen sier at Anna Severina var født i 1891, [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f01426&gardpostnr=534&personpostnr=2769&merk=2769#ovre>Lenke Det samme står det i vielsesprotokollen i Bergen; nr 63

Gjest Lars E. Øyane

Heisan; dette tema hadde eg ikkje lagt merke til før...Eg attgjev frå band IV av gards- og Ættesoga fr Luster, under gnr. 82, bnr. 24:~~~~~~~~~~~~~~~~ 2. Anna Severina, kjend som Sina Arnesdotter Gjerde, f. 28.7.1891,Sina Gjerde flytte til Bergen i 1919 og gifte seg der 30.9.1922 med Hjalmar Jensen som var f. i Dverberg 30.4.1896. Hjalmar var ei tid handelsreisande, men vart sidan målar. Han og Sina vart buande i Bergen, men vart skilde kring 1950. Sina d. i Bergen 14.7.1955, medan Hjalmar Jensen d. same staden 7.7.1979. Dei fekk tre born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~Sina hadde fleire søsken som var gifte og budde i Luster/Hafslo, og det er mange skyldfolk etter dei framleis i dag som sikkert kjenner til fleire detaljar om det tre borni etter Sina og Hjalmar...! Om det har interesse å kontakta dei, so ver god og kontakt meg direkte på: lars.e.oyane@sdsl.no for nærare namn og telefonnummer.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Lars E. Øyane

Arnfrid!Diverre har eg ikkje fleire opplysningar enn dei som er refererte i det føregåande innlegget mitt. Dødsdatoen til Hjalmar fekk eg hjå ætti den gongen eg arbeidde med manuskriptet til band IV. Boki kom ut i 1991. Bakgrunnsstoffet til boki ligg lagra i Gaupne.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.