Gå til innhold
Arkivverket

[#53331] Etterlysning; Hjalmar Jensen (Dverberg) & Anna Severine (Luster) viet 1922 KK


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Etterlyser etterkommere av Hjalmar Jensen (Dverberg, Nordland) f 1896/1897 & Anna Severine Gjesle? (Luster) f 1891. De ble viet i KK i Bergen 30. september 1922. nr 63 her LenkeHjalmar Jensen bor fortsatt i Lindebergssmuget 6 i 1924-1925.Jeg har gått gjennom fødselsregisteret for KK fra 1922 til 1926, men kan ikke finne at de fikk noen barn.Er det noen som kjenner denne familien?Mvh Arnfrid M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Arnfrid ! Det er en Anna Severine Jensen som døde i Bergen 14. juli 1955. Det er jo muligheter for at du kan finne noe i dødsannonsen om det er rett person og om det står oppført etterkommere der. Hilsen Agnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Skifte etter Anna Severina i 1955 viser at hun var født, slik det også står på gravstenen, i 1893, og at hun hadde tre sønner; Arne, Magnus og Harald, alle bosatt i Bergen. Jeg finner en Arne Jensen f 1925 og en Harald Jensen f 1926, men de har foreldre Hilberg og Inga Jensen. Jeg finner ikke Anna Severinas mann Hjalmar blant døde.1900-tellingen sier at Anna Severina var født i 1891, [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=f01426&gardpostnr=534&personpostnr=2769&merk=2769#ovre>Lenke Det samme står det i vielsesprotokollen i Bergen; nr 63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan; dette tema hadde eg ikkje lagt merke til før...Eg attgjev frå band IV av gards- og Ættesoga fr Luster, under gnr. 82, bnr. 24:~~~~~~~~~~~~~~~~ 2. Anna Severina, kjend som Sina Arnesdotter Gjerde, f. 28.7.1891,Sina Gjerde flytte til Bergen i 1919 og gifte seg der 30.9.1922 med Hjalmar Jensen som var f. i Dverberg 30.4.1896. Hjalmar var ei tid handelsreisande, men vart sidan målar. Han og Sina vart buande i Bergen, men vart skilde kring 1950. Sina d. i Bergen 14.7.1955, medan Hjalmar Jensen d. same staden 7.7.1979. Dei fekk tre born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~Sina hadde fleire søsken som var gifte og budde i Luster/Hafslo, og det er mange skyldfolk etter dei framleis i dag som sikkert kjenner til fleire detaljar om det tre borni etter Sina og Hjalmar...! Om det har interesse å kontakta dei, so ver god og kontakt meg direkte på: lars.e.oyane@sdsl.no for nærare namn og telefonnummer.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Opps, det var flott Lars,Men eg finn ikkje dødsfallet til Hjalmar, - og heller ikkje dåpen til gutane. Har du funne dei?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Arnfrid!Diverre har eg ikkje fleire opplysningar enn dei som er refererte i det føregåande innlegget mitt. Dødsdatoen til Hjalmar fekk eg hjå ætti den gongen eg arbeidde med manuskriptet til band IV. Boki kom ut i 1991. Bakgrunnsstoffet til boki ligg lagra i Gaupne.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg kan opplyse at vedkommende som søkte etter denne familien i BT forrige uke nå har kommet i kontakt med etterkommere av Hjalmar og Anna Severina i Bergen. Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.