Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Arnfrid Mæland

[#53360] Får bare opp de 7 siste debattene!

Recommended Posts

Guest Arnfrid Mæland

Jan,eg får berre opp dei 7 siste debattane på BF når eg går inn på Debattforum. Er det hjå meg det er noko galt, eller?På AF er alt normalt. Også når eg vel 'korga mi'.Mvh Arnfrid

Guest Espen Tjernshaugen

Det er sånn her og, det ser ut som noe har skjedd på et tidspunkt, og at innleggene etter det har kommet inn.

Guest Vidar Flesland

Det ser ut som debatt 53358 skaper krøll i systemet. Det kan omgås ved å velge Vis - alle.

Guest Oddbjørn Johannessen

Tidligere i kveld var det ingen av debattforaene som virket. Nå ser vel alle - unntatt Brukarforum - ut til å fungere normalt.

Guest Anne Lise Hovdal

På Brukerforumet får jeg fremdeles ikke opp noen postinger før 1724 på 18.10. Da jeg prøvde å velge Vis alle, og får fremdeles ikke opp postinger på Brukerforumet før den tiden. Jeg får også kun 3 postinger opp på andre andre forum før 17.24. Håper at problemet på Brukerforumet blir rettet snart, og at deg går an å se postinger før 17.24 der inn snart.

Guest Jan Oldervoll

Me hadde litt trøbbel tidlegare i ettermiddag og det er tydlegvis noko som heng att. Eg skal sjå på det seinare i kveld.

Guest Jan Oldervoll

No skulle det vera i orden.

Guest Leif Listerud

Det er fortsatt noe som ikke er i orden: Når jeg forsøker å liste opp 'Alle' temaene i foraene for kjelderegistrering og skanna kyrkebøker, får jeg meldingen 'feil hovudløkka' og opplistingen kuttes.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.