Gå til innhold
Arkivverket

[#55213] Kunstner Hjalmar Anthony Tønsberg f ca 1900-20

Gjest Hanne Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ludvigsen

Riktig Kjetil for Hjalmar er født Tangen i Strømsø. Men hadde jeg funnet de andre sin fødtsel hadde det vært en bekreftelse på rett persson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Ja da ble det jo bekreftet. Takk Ketil.Her er stefars foreldre. Tanum F6 1852-01-10 Carl Hilmer H. äg. August Christiansson Hustru Maria Elisabeth Holmlin Bodal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Kristiansson, Carl Hilmer Sjöman (ogift man)f. 10/1 1852 i Tanum, Göteborgs och Bohus län (Bohuslän)Utvandrad 12/10 1883 från Erlseröd, Tanum, Göteborgs och Bohus län (Bohuslän) till NorgeKälla: Husförhörslängd, s. 133Emibas emigrationsakt: Tanum O 1883 060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Hei Hanne!Har du sett dette: døpte i Bragernes 1886: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?>http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?Carl Johan Christiansen med foreldre Carl Hilmar Christiansen og Johanne Johannesen. Carl Johan blir konfirmert i 1900 i Bragernes, nr. 15: Permanent sidelenke: LenkeBroren Carl Christian blir konfirmert i 1903, nr. 17: Permanent sidelenke: LenkeVar Antoni Guttormsen gift to ganger? Ft 1865 for Skoger i Vestfold: Lenke Antoni Guttormsen, 25 år, og hans kone Marie Hansdatter.Her er vielsen i 1865 i Skoger: Permanent sidelenke: LenkeSå langt jeg har funnet, får Antoni og Marie tre barn: Carl Amandius f. 04.02.1870: Permanent sidelenke: LenkeCarl Johan 22.12.1872, nr. 18, 1873: Permanent sidelenke: LenkeCarl Amandius 07.02.1876: Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Hanne Ludvigsen

RandiEr så lei meg for at ikke jeg har fått takket deg for hjelpen, helt flau. Tusen, tusen takkMvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.