Gå til innhold
Arkivverket

[#55479] Noen som ønsker oppslag i Norske Skulefolk?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Petter Stene

Carsten, Kan du se om du finner noe på Margot Lund f 23.9.1884 i Trondheim. (KB har fødselsdato 22.9 på dåp og konfirmasjon) Lenke Hun står oppført i FT1910 som lærerinne ved folkeskole.Mvh Petter Stene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Kan du gjere oppslag på Einar Melvær (1882-1966) frå Gloppen?Han var lærar bl.a. i Batalden i Kinn pr.gj. frå ca. 1907 og nokre år framover. Truleg flytta han til Hardanger etter det (?)Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Torbjørn1952-utgaven:Einar Melvær,pensj. lærar og klokkar, Norheimsund, Hordaland, f.3-8-1882 i Gloppen, Nordfjord. Foreldre: Amtsskulelærar Elias Abrahamsen Melvær og Karen Dorthea Tomasdtr. Hindøy.Mellomskuleeks. Volda lærarskule 1909. Lærar Strandvik framh.skule 1909-10. Batalden og Skorpen og ei tid Kinn krinsar 1910-14. Lærar og kyrkjesongar Bygdtad, Gaular, 1914-18. Lærar og kyrkjesongar Norheimsund, Vikøy sokn, 1919-48.Sekretær og kasserar i Hardanger og Voss fylke av D.N.T. 1927-47. Formann i Vikøy avd. av Den norske sjømannsmisjon frå 1919. Hobby: Bokbinding.Gift med Agnes Abrahamsdtr. Andersen. Foreldre: Bonde Abraham Andersen og Susanne Vatsset. 2 søner, 6 døtrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Carsten, etter ei dryg veke utan Internet-samband er eg attende med fleire spørsmål; i dag gjeld det først denne læraren som sidan skal ha vore styrar for yrkesskulen i Sogndal:Audun Wilhelmson Tvedt, fødd i 1910, døydde i 1974.Skal ha vore yrkesskulelærar i Hafslo og sidan i Sogndal.Kva finn du om han og kona Kari?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Då får me freista på ein ny ''kandidat'':Jon Andreas Laberg, fødd i Bergen 29.4.1859, døydde i Fana 11.6.1948.Eg veit Jon var lærar både i Lærdal og i Hafslo, men sidan vart han overlærar i Bergen. Eg vonar du kan fortelja meg litt meir detaljert om lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. ØyanePS: Eg meiner å ha høyrt at eitt eller fleire av borni òg vart lærarar. Kanskje finn du fleire med dette ættenamnet?Hjarteleg takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

LarsJeg fant Jon omtalt i Hvem er hvem 1930:Jon Andreas Laberg, fhv. overlærer, Bergen, f.29-4-1859, sønn av småbruker Arne Laberg (1833-1912) og Anna Marie Ytrefjord. Gift 22-10-1878 med Bertha Skanke Bjørnetun, f.11-10-1858, dtr. av Christen Skanke B. og Øllegaard Klingenberg, Hafslo.Balestrand lærerskole 1876, Stord seminar 1882, folkeskolelærer i Selje 1876, i Lærdal 1878, ved Ekelund off. åndssvakeskole 1883, overlærer Bergens folkeskole 1903-26. Forfatter av bygdebøker om Luster og Hafslo, begge 1926.Medlem Bergens bystyre 1889-1921, for det meste medlem av formannskapet, av skolestyret 1894-1921, formann i 10 år. Viceordfører i Bergen i 2 år, flere år varamann til Stortinget. Fra 1885 deltatt i avholdsarbeidet og innehatt alle dets tillitshverv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for flotte opplysningar! Her var det mykje spennande!No sit eg med eitt problem:Jon Andreas Laberg og kona Bertha fekk 11 born; mellom dei var ein son Arne, fødd i 1886, som døydde i Bergen 29.8.1888. Han skal vera fødd i Bergen, men eg finn han ikkje i basen for fødde, berre den yngre broren med same namn, fødd 2.9.1889!Kanskje du Carsten har ein idé?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Carsten, eg har nettopp funne svaret; Arne var fødd på Askøy!Elles skal minst ein av sønene ha vore lækjar i Bergen, anten Eyvinn eller Mogens, og kanskje var fleire av dei andre òg studentar? Alt du kan finna vil vera av stor interesse!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Jeg kan ikke se at noen av Jon sine sønner ble lege, eneste Laberg som er omtalt i Norges Læger er Jon Laberg,f. 27-11-1918 i Stavanger (det står ikke noe mer om han). Han var sønn av Christen Laberg og det er vel en sønn av Jon igjen. Han døde i 1990. Her er dåpen: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1800&idx_id=1800&uid=ny&idx_side=-104>LenkeFamilien Laberg i 1910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for iherdig leiting! Då er det vel ikkje so mykje meir å gjera med denne saki; eg lyt freista ta kontakt med etterkomarar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Carsten,Eit nytt lærarspørsmål har dukka opp hjå meg:Johannes Larsson Haugen, fødd i Hafslo (Kinserdalen) 27.9.1885, var gift med Gjertrud Andreasdotter Sørestrand frå Lavik. Johannes gjekk ein eller annan lærarskule og var sidan lærar i mange år på Randaberg der han døydde 28.4.1949.Kan du finna ut noko meir om han?Hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

LarsJohannes Haugen, lærar, Viste i Randaberg, f.27-9-1885 i Kinserdal i Hafslo. Foreldre: Småbr. og sagm. Lars J.Haugen og Anna Hæreid.Eks. Volda lærarskule 1906. Statens 4 mnd. songkurs i Bergen 1920. Ymse andre kurs.Lærar Lavik 1907-09. Brekke 1909-11, Solheim i Masfjorden 1911-21, Randaberg 1921-.Var kyrkjes. og organist i Solheim, Masfjorden, og var der med i heradstyret og skulestyret. Heradskasserar i Randaberg 1925-32.Gift 1910 med Gjertrud Sørestrand, f.1887. Foreldre: Bonde Andreas Sørestrand og Eli Avedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Carsten!Ein ny lærar har dukka opp under garden Urnes i Hafslo, som eg veit svært lite om:Erik Martin Nilsson KVALEN, fødd i Hafslo 30.12.1884, var gift med Karen Misvær, ukjend, Erik var lærar og budde mellom anna i MOSS i 1932, men har sikkert òg vore andre stader.Kva kan du finna om denne læraren og huslyden hans?Eg takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Lars1934-utgaven:Erik Martin Kvalen, lærer, Jeløy pr. Moss, f.31-12-1884 i Hafslo. Foreldre: Bonde Nils Kvalen og Inga Rasmussen.Eks. Stord lærerskole 1906. Middelskoleeks. Bødø 1911. Lærer Luster forts.sk. 1907. Sørfold i Salten 1907-12. Hobøl 1912-21. Kirkes. i Hobøl 1915-21. Jeløy 1921-.Gift med lærerinne Marie Kristine Misvær. Foreldre: Bonde Hans Johansson Misvær og Karen Oppegård. 1 datter.Marie på Øvre Misvær i 1875[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f71842&gardpostnr=108&personpostnr=789&merk=789#ovre>LenkeMarie i 1910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nyttige og gode opplysningar! Eg har leitt litt vidare og fann dotter deira, Ingrid Karen, fødd i Hobøl 5.5.1914, men tross leiting i Skjerstad, Fauske og Hobøl, kan eg ikkje finna vigsli til Erik og Marie...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

LarsJeg har heller ikke funnet vielsen ennå.Studentene fra 1933, utgitt 1958:Ingrid Karen Kragerud, bondekone, Strømmen, f.5-5-14 Hobøl, datter av lærer Erik Martin Nilsen Kvalen (1884-1941) og Marie Kristine Misvær (1882-1943). Gift 1942 med bonde Karl Kragerud, f.14-1-08 Skedsmo, sønn av bonde Johan K.Oslo Handelsgym. 1934, sommerkurs Fredriksborg Højskole, Hillerød, Danmark 1937, Moss komm. husmorskole 1941.Stenograf, Helly Hansen, Moss 1934-37, Poulsen & Co., Oslo 1938-41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.