Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Kåre Larsen

[#57408] Carl Ludvig Adding f. ca 1910 i Trondheimsomr. Søker foreldre

Recommended Posts

Gjest Jan Kåre Larsen

Søker foreldre til Carl Ludvig Adding født i Trondheimsområdet 1910. Foreldrene til Carl Ludvig skal ha vært jødiske emigranter fra Russland? Hvor bodde familien? C.L. Adding døde i Trondheim rundt årsskiftet 1943/44.Mvh Jan Kåre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiHar du sjekket alle de scannede kirkebøkene i Tronheimsområdet?Mvh Lars Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Kåre Larsen

Nei, jeg har ikke fått gjort det enda.Mvh Jan Kåre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Kåre Larsen

Det blir vel ikke å lete i Den Norske Kirke her? Noen som vet om det går an å få ut opplysninger fra synagogene? Selv tviler jeg på det.Mvh. Jan Kåre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Håklev

Kanskje noe å finne i politiets fremmedregister ?Har hatt en slik sak selv og fikk kopier av kortet på 2 personer som kom fra Russland i 1909 til Oslo På disse kortene kan det stå mange opplysninger f.sted år,hvem de er gift med,hjemmeværende barn under 21 år,statsborgerskap,når de døde og hvor o.s.v.Hør med Statsarkivet i Trondheim om de har disse i arkivene,mulig det hører under RiksarkivetMvh Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Kåre Larsen

Takk for tipset Solveig. Jeg skal sjekke med Statsarkivet i Trondheim.Mvh. Jan Kåre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.