Gå til innhold
Arkivverket

[#58512] Neste nr av tidsskriftet Genealogen


Gjest Celvin Ruisdael
 Del

Recommended Posts

Gjest Celvin Ruisdael

Da stiger spenningen i de mange stuer. Genealogen 1/08 er vel 'rett rundt hjørnet' ! ?Jeg endte opp med forslaget fra Tore nevnt i innlegg (4). Satser på at de administrative rutinene i foreningen fungerer og at bladet dermed dukker opp i en postkasse nær meg en av de aller første dagene.Dermed ser det ut til at Finn Oldervik kan beholde sitt eksemplar (ser ikke bort fra at det kan være en artikkel eller to han kommer til å lese i smug !)Køen foran Stavanger biblioteks tidsskriftsboks hvor Genealogen blir utplassert etter innregistrering blir dermed litt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Saksopplysning på vegne av redaksjonene:Samsendingen ble levert til posten i Oslo på torsdag i forrige uke.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Jeg har ikke fått noe i min postkasse i dag. Men jeg fisket opp eksmeplarer på kontoret !Celvin : heftet skal være sendt deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Det vet jeg ikke. Såvidt jeg forsto sekretæren, skal heftene som var særskilt forhåndsbestilt, blitt postsendt i dag. Eksemplarene til medlemmene ble postlagt som B-post torsdag. Men det kan jo ha kommet til nye medlemmer etter at etikennfilen ble sendt til firmaet som etiketterer og konvolutterer tidsskriftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Endelig i dag om det etterlengtede lesestoff. Postgangen tar tid i våre dager!Gleder meg til lesestunder med masse interessant stoff.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Mer enn 2 uker er gått, og mitt ex er ennå ikke ankommet. Vi betaler også Europa-kontingent i NSF, og forventer dermed A-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvin Andreassen

Dette maset her i Brukerforum om Genealogen som ennå ikke har kommet, og gratisreklamen for NSF. Om du ikke har fått bladet ditt, hvorfor kontakter du da ikke redaksjonen. For det er så at de fleste av oss lesere kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg har heller ikke fått Genealogen hit til Asker, men årsaken kan kanskje være at jeg valgte å melde meg ut av NSF ved nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Mange i redaksjonen leser denne debatten, så enkelt er det. Forøvrig er det jo opp til hver enkelt hvilken debatt man ønsker å delta i eller følge med på, så hvorfor i all verden er du interessert, som nylig er utmeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Alvin (37):Vi er interessert i å hjelpe folk, der folk samles. Om det er noe du er misfornøyd med, har du muligheten til å gi oss en tilbakemeldig. F.eks. på genealogen@genealogi.no Da vil vi kunne ta hensyn til dette, og ha muligheten til å gjøre ting bedre. Kanskje du da vil vurdere å melde deg inn igjen. :-)Christian(38):Etter min liste skal bladet være avsendt til din adresse ned postnummer FR-34350 VALRAS-PLAGE. Forspørseler kan rettes til sekretar@genealogi.no, da sekretæren håndterer dette, slik Tore opplyser. Håper imidlertid at du snart vil motta bladet.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.