Jump to content
Arkivverket

Når kommer manglene i 1910-tellingen?

Dag T. Hoelseth

Recommended Posts

Vet ikke om jeg er i rett forum nå, men tar sjansen på å ta opp mitt spørsmål her. På siden Mangler i 1910-tellingen, jf. gammelt forum tema 82834 og tema 82797 (spesielt innlegg 4), får man vite at en del mangler vil bli ordnet opp i rundt 1. februar 2011. Jeg vet at dere har masse å gjøre, så jeg har full forståelse hvis noe er forsinket, men vet dere omtrent når de hjemmehørende i Drammensveien 1 i Kristiania vil dukke opp? :)

DTH

Vet ikke om jeg er i rett forum nå, men tar sjansen på å ta opp mitt spørsmål her. På siden Mangler i 1910-tellingen, jf. gammelt forum tema 82834 og tema 82797 (spesielt innlegg 4), får man vite at en del mangler vil bli ordnet opp i rundt 1. februar 2011. Jeg vet at dere har masse å gjøre, så jeg har full forståelse hvis noe er forsinket, men vet dere omtrent når de hjemmehørende i Drammensveien 1 i Kristiania vil dukke opp? :)

Det som er sagt, er at en full oversikt over kjente mangler skulle komme ca. 1. februar. Dette er noe forsinket, men oppdatert datasett for Kristiania skal legges ut i neste uke, etter hva jeg har fått med meg.

Det er på det rene at listen med kongefamilien er en permanent mangel, dessverre.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.