Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Trygve Strømø

[#58911] Berg S. Bendikson f ca 1887 Haugalandet, Rogaland. Bosted : Los Angeles

Recommended Posts

Gjest Trygve Strømø

Berg S Bendikson var gift med Agnes Amalia Olsen f. 28/6 1886, Skrova, Vågan,Nordland. Jeg har funnet Berg S Bendikson, ektefelle og barn: 1930 United States Federal Census, Los Angeles, California. Er det noen som kjenner til hvor på Haugalandet Berg S Bendikson kommer fra og hans etterkommere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johan Arthur Hansen

Berg S. Bendiksen er født 12.1.1887 i Norge og døde 26.4.1966 i Los Angeles. Hvor han kommer fra har jeg ikke funnet enda. Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest erling t. endresen

Vet dere når denne personen er gift? Hvor? Når skal han være utvandret til USA?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trygve Strømø

Det har tatt sin tid. Jeg har funnet ut at Berg og Agnes har to barn som er født i Haugesund : Elly Odlaug f. 4. okt. 1919 og Bjarne Johan f. 25. aug. 1923. Deres far heter Bergithon Sigvard Rask Bendiksen fra Gimsøy i Vågan, se:Permanent sidelenke: Lenke Han bli benevnt som: skibstømmermand til sjøs ved barna sin fødsel i Haugesund. MVH Trygve Strømø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Trygve Strømø

Finner 3 barn på Ancestry.com : Bjarne Johan kalt John Bendikson i USA f. 10/7-1922 i Haugesund(feil sist)og døde 29/9-1973, Arne B Bendikson f. 9/10-1924 Los A og søsteren Elly Odlaug f. 15/2-1919(feil sist) i Haugesund, kalt Elly O. Bendikson I USA. Elly skal ha to barn. Kan noen hjelpe å finne henne, giftemål og barn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.