Gå til innhold
Arkivverket

[#59776] Hans Hansen og Rakel Constantinsd Friis - frå Håland/Jelsa til Stavanger 1840's?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Den eneste Hans Andreas Hansen jeg finner i tiden 1810-1817 er denne: Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Håland, Ministerialbok nr. A 4 (1815-1829), Fødte og døpte 1816, side 12-13. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15810&idx_id=15810&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann Mary, Kjellaug, Grethe og Johan Arthur for imponerande teamarbeid, som eg oppdagar etter ein liten ''pause''. Eg er rett og slett imponert. So vidt eg kan sjå, er heile problemetb so å seia løyst, og eg mistenker nok Kjelaug for å ha den ''rette'' Hans Andreas som her vart konfirmert i Håland: LenkeEller er dette ein annan person?Nok ein kjepetakk for framifrå innsats!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er foreldrene til Rakel (Ranveig)De bodde på plassen Foreneset under Fuglestein på Jelsa. '107. Sjur Sjurson f. 1742 (99 c) var g. m. Ranveig Knutsdotter f. ikr. 1749. Truleg har dei ikkje butt i Jelsa meddi ingen av barna er døypt der. Sjur Sjurson Foreneset er det skifte etter i 1799. Han let då etter seg enka Ranveig Knutsdotter og barna:a.Brita, 24 år. b.Eli, 24 år. c.Ranveig, 18 år. d.Laurentsa, 16 år. e.Inger, 11 år gamal. Ranveig Sjursdtr. © vart i 1806 g. m. omstreifaren Konstantin Nilsson Risom, hattemakar av yrke. Kilde: Jelsa bygdebokMvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.