Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#60275] Elen Elisabeth Eriksdtr. født Talvik 1822, oppvokst i Loppa

Recommended Posts

Gjest Edith  M Toft

Skulle prøve å legge inn lenker, men den første var feil og den andre virket ikke.Ser at en Elen Elisabeth Andersdtr. ble gift i Loppa 13/09/1845 med Jonas Torske Nilsen Berg. En av forloverne var Elen Elisabeth Eriksdtr.'s far, Erik O.Tysse. Kan det være en sammenheng her? Er dette den samme dama?Finner dette i registreringssentral for historisk data. Universitet i Tromsø, Kirkebøker fra Loppa.Mvh Edith

Gjest Lindis rokstad

Hei. Sitter og studerer dette innlegget og er mildt sagt forvirret. Jeg har samme paret i mitt register der Elen Elisabeth Andersdtr vistnok er født i Ravnfjord i Tromsøsund i 1819. Nå husker jeg ikke i farten hvor jeg har mine opplysninger fra.Lindis

• 7 måneder senere...
Gjest Edith  M Toft

Jeg er oppmerksom på diskusjonen i 65724.Min Erik Tysse het Erik Olaus Madsen Tysse. Hans far Mads Eriksen er bror til Knud Eriksen, som diskusteres i 65724. Han ser jeg og har en sønn Erik Tysse.Se diskusjonen 37641Mvh. Edith

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.