Gå til innhold
Arkivverket

[#62204] Ås - USA og første verdenskrig.


Gjest Eva Tomter
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

U.S. Public Records IndexName: Margaret S Usgaard Birth Date: 1924 Street address: 911 Ridgewood Dr City: Decorah County: Winneshiek State: Iowa Zip Code: 52101 Phone Number: 563 Record Number: 519569099- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Du store, jeg blir imponert! Utrolig hva du finner. Nå har jeg plutselig en drøss tremenninger. Dette var morsomt. Men Nils er det ingen som ser noe mer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Du store, jeg blir imponert! Utrolig hva du finner. Nå har jeg plutselig en drøss tremenninger. Dette var morsomt. Men Nils er det ingen som ser noe mer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Ja jeg er også mektig imponert. Selv om jeg søker på obituaries for Arline Gerleman finner jeg den ikke.Hvor fant du den Hanne Line ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Fant den ved å google på varianter med 'Arve Johnson Decorah Iowa'.Lenke til kilden ligger nederst i innlegg 21.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.