Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#62462] Hvem var Augustinius Larsen fra Kristiansund?

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Augustinus Larsen fra Kristiansund fikk 25.04.1873 sønnen Anton i Surnadal med Marit Pedersdtr. Sveen f. 22.11.1844 i Surnadal. Kirkeboken for aktuell periode i Kristiansund er tydeligvis brannskadd. Finns det andre måter å identifisere Augustinius på? Mvh John

Gjest Torodd Kinn

Augustinus Larsen burde jo vere å finne i FT1865, men eg kan ikkje finne nokon i rett alder med opphav i Kristiansund.Derimot finn eg denne karen, Augustinus Sivertsen i Stangvik: LenkeHan er frå Kristiansund og har ein alder som kan passe. Og det skulle ikkje forundre meg om farsnamnet er feil -- for det er ein annan Augustinus Sivertsen like før. Denne andre Augustinus-en skal heilt klart heite Sivertsen, for han er son av husbonden Sivert Andersen.Dette kan sjølvsagt vere eit gedigent feilspor, men som sagt: Augustinus skal jo normalt vere å finne i FT1865.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.