Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Toril Sigstadstø

[#62549] Oldefar- utvandret til Canada

Recommended Posts

Gjest Toril Sigstadstø

Hei, jeg har lest litt her inne, og håper det er hjelp å få for en amatør som meg. Jeg vil gjerne finne ut om min oldefar, som utvandret til Canada, stiftet familie etter han kom dit, altså om jeg har slekt jeg ikke kjenner til. Han het Osvald Josef Mikkelsen født 19.03.1892 på Hamar, og utvandret med Bergensfjord 15.11.1927, han ankom Halifax 23.11.1927. Dette er det jeg vet, men hvordan går jeg fram videre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er hans emigrasjon fra Oslo: LenkeHåper noen spesalister på Canada kan hjelpe deg til å finne svar på dine spørsmål.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Om lenken går inn her, så kan det tenkes du finner noe som kan hjelpe deg med søking i Canada?LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Toril Sigstadstø

Tusen takk for hjelpen så langt Gunn Huglen, jeg har nå lagt inn en etterlysning på forumet du tipset om. Har søkt i alle basene jeg kan finne, men uten hell. Mulig at han har endret navn etter han kom fram.Toril

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.