Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Rune Thorstensen

[#62637] Nytt skifte i Nordhordland, Anne Jansdatter Jordal 1841-1845-

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Det er skifte etter nevnte Anne på Jordal mellom 1841 og 1845. Jeg tror dette må være hustru til Knud Brynildsen som det var skifte etter samme sted i 1820. Men jeg har så langt ikke funnet dødsfallene i kirkeboka (Vilke kirkesogn skal man se i , Haus, Arna, Åsane el. Hamre).LenkeKan jeg få opplyst hvem som er nevnt her? Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jordal i Eikanger er nok ikke identisk med Jordal i Arna skipreide!Det ble skiftet etter Anna Jansdatter Jordal 10. november 1841 til enkemann Niels Hansen og hennes brorsønner og brordøtre: broren Anders hadde etterlatt seg: Ole Andersen, død, etterlatt seg barn, Mons Andersen, Marthe Andersdatter og Synneve Andersdatter, og broren Claus hadde etterlatt seg John Clausen og Kari Clausdatter, død, etterlatt seg 2 barn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Takk for hjelpen, da er det vel kanskje den Margrethe Jahnsdtr. Tvedteraas som døde på Sælen i Fana 01.04.1843, 83 år gammel.LenkeKan du sjekke om det finnes noen dødsmelding etter henne?Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.