Gå til innhold
Arkivverket

[#62648] Ingeborg Toresdatter Grøtjordi, Uvdal - f. 1754 d. 1826 på Auastad i Etne


Gjest Arne Kjell Øverland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Kjell Øverland

Hennes foreldre var Tore Gjermundson og Birgitta Hallvardsdatter og var fra Uvdal.Ingeborg er vistnok født på Grøtjordi i Uvdal, BuskerudBirgitta er født c 1724 og ble senere gift igjen med Torstein Torgeirson også han fra Uvdal, med han døde på Auastad i 1785Er det noen som har anene til Ingeborgs foreldre Tore og Brigitta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jeg har desverre ikke Uvdalsbøkene her, derfor er jeg ikke til noen hjelp når det gjelder Birgittas foreldre, men anene til Tore Gjermundsen har jeg. Når det gjelder Ingeborg Toresdtr. har jeg at hun ble gift med Hadle Hadleson Auastad, ellers ingenting, men det kan jo forklare hvorfor Torstein Torgeirson døde på Auastad.Du kan kontakte meg på arnulfp alfakrøll gmaildotcom så skal jeg sende deg det jeg har, det blir litt mye å legge inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.