Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#62663] Bygdebok for Eiken, Kvinesdal

Recommended Posts

Gjest Nils Axel Braathen

Hei igjen!I et innlegg under temaet 53190 ble det nevnt at bygdebøker for Eiken i Kvinesdal var under arbeid, og at de første bindene kunne ventes ved årsskiftet 2007/2008.Er det noen som vet om disse bøkene nå er utgitt -- og om hvor jeg eventuelt kan få tak i dem?Med vennlig hilsenNils Axel

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/148048-62663-bygdebok-for-eiken-kvinesdal/
Del på andre sider

Gjest Nils Axel Braathen

Jeg har lært litt mer geografi i løpet av dagen, og har nå skjønt at Eiken ligger i nabo-kommunen Hægebostad, ikke i Kvinesdal. Jeg har også fått høre at første bind (av tre bind) kan ventes i løpet av høsten 2008.

• 2 måneder senere...
Gjest Kristin S. Aasen

Hei.Jeg har lett på nettet etter melding om bygdesoga for Eiken - hjemmesiden til Fædrelandsvennen. Er meldingen kun i papiravisen til Fædrelandsvennen?Fra før står det i Farsunds avis (på nettet). Viser til mitt tema 'Eiken bygdebok, Hægebostad'.Mvh. Kristin S. Aasen

• 1 år senere...
Gjest Kristin S. Aasen

Jeg skrev mail til Eiken kommune for å spørre om det var kommet noen ny bind, bind 2.Fikk ikke svar.På internett søkte jeg etter 'Gards- og ættesoge for Eiken' (det rette navnet).Da stod det at bindet skulle komme på nyåret 2010.Finner ikke bindet til salgs i databaser.Er det noen som vet hva som skjer?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.