Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#62718] Marthe Elisabeth Jørgensdatter,gift 12-9-1812 i Slagen

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Jeg har prøv å lete etter Aaset-navnet og finner gårdsnavn i Norderhov lik dette: LenkeHar ikke greid å finne Ingeborg Eriksdatter død i kirkebøker for Strømsø mellem 1816 og 1822.Hun oppgis være ca 78 år ved flytting til Drammen.Finner ingen gård i Vestfoldområdet som passer til Aaset-navnet.Mvh. Gunn.

Gjest Gunn Huglen

Jeg har også lett i skifteregisteret i Strømsø og her fant jeg en Haagen Eriksen med mor Ingeborg død her: LenkeMen denne moren er ført med et annet etternavn. Sønnen hadde passet bra, for han var skipstømmermand?Gunn

Gjest Gunn Huglen

Denne damen passer vel bra med navn, men jeg synes det står alder 92 år? Det passer vel ikke så bra med hun som var 78 i 1815?Tror det står noe med i jord? Ellers greier jeg ikke å lese resten dessverre. Håper Kristian kan kikke på dette?Mvh. Gunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.