Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Marilyn O'Donnell

[#62773] Anne Marthea født 9 april 1840 Akershus, Nannestad. Jeg trenger hjelp til å lese

Recommended Posts

Guest Marilyn O'Donnell

Parish register (official) Period:1840-1850 Page 1 Baptism 20 Apr 1840, born 9 April 1840 Parents Lars ??_________ & Elfe ??_______________Witnesses ???Jeg har vedlagt et bilde av denne familien. Takk for hjelpen!http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_id=529

Guest Gunnar Sigdestad

Hi Marilyn,Parents are Lars Luchasen & Else K. Gullichsdr. Ukkestad.Witnesses: Marthe Jensdr. Ukkestad, Marthe Gullichsdr. ibid., Jacob Ingels. ibid., Lars Ingels. ibid., Christopher Ingels. ibid.Ibid[em] means the same place, i.e. Ukkestad.

Guest Alf B. Glad

Jeg leser det som Lars Luchassen og Else K. Gulbrandsdtr.Faddere: Marthe Jensdtr. Ukkestad, Marthe Gulbrandsdtr. ibid., Jacob Ingols. ibid., Lars Ingols. ibid., Christopher Ingols. ibid.De kom altså alle fra gården Ukkestad, som ganske riktig ligger i Nannestad.

Guest Alf B. Glad

Der kom Gunnar meg i forkjøpet. Han har rett: Det er Else K. Gullichsdtr. (ikke Gulbrands). Og Marthe Gullichsdtr. - sannsynligvis en søster?

Guest Marilyn O'Donnell

Thank you for your help!Takk!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.