Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#62880] Hordaland: Seim / Alversund : Nils Kristiansen og Bertha Jakobsdatter (Lenke)

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Vedlegger lenke til f.t. 1900 for Alversund.Jeg søker vielsen til Nils Kristiansen og Berthe Jakobsdatter. Kan ikke finne den.Det er opphavet til Berthe Jakobsdatter jeg søker.Iflg dåp til en sønn av dem heter hun Berthe Marie Jakobsdatter.Kan noen hjelpe meg å finne vielsen til disse to og evt. opphavet til Berhe Marie Jakobsdatter? Kanskje noen har bygdebok for Seim sokn ?Lenke På forhånd mange takk.MvhJan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg vet ikke om denne kilden er til noe hjelp, men her er et par med like navn som gifter seg i 1870? LenkeKan hende det kan stå fedres navn i kirkebøkene?Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her har du vielsen i Housanger 1870 , nr 43 .Fedrenes navn er bedrfe skrevet i forrige lenke: Hennes far Jacob Anderssen og hans far Christian Nilsen.LenkeAlder passer bra med paret du viser til i folketellingen . Hun f. 12/1 1850 og han 16/9 1847 i følge kirkeboka.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk. Jeg fant også vieslsen på Fam.search , men det forvirret meg med alder der. Tusen takkMvh Jan Frode :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her har du da muligens hennes dåp i denne kilden: Lenke (Bergen)&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Samme dåp i kirkeboka for Lindås: LenkeSe nederst v. s. dåp 7.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er dåpen fra denne kilden: LenkeHer står gårdsnavn også. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Da har du nok Bertha her hos foreldre og søsken i 1865: LenkeGunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk for god hjelp. Da har jeg det jeg trenger for å gå videre.MvhJan Frode :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.