Gå til innhold
Arkivverket

[#62883] Skredder enkemann Simen Johansen Kjernet og hustru Eline Amundsdatter


Gjest Tove Bodin Bratlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Ronny Rismyhr Haugen

Død 24. februar 1921, Hamar, enke Eline Støen ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1500&idx_id=1500&uid=ny&idx_side=-254>Lenke).Hun var, som nevnt i tidligere innlegg, født i Elverum 2. mai 1835 (Lenke).Foreldra gift i Løten 15. september 1834 (Lenke).Faren Amund Persen var bruker på Støa av Grindhagan i Leiret (Elverum sentrum). Han var fra Otterteppa i Uthuslia (i nærheten av Vestre Sætre i Sørskogbygda), døpt 1. februar 1795 i Elverum, død 19. september 1869, sønn av Per Larssen fra Vestre Uthus i Hernes, døpt 12. juli 1761, død 9. februar 1849, gift 14. april 1789 med Ingeborg Jonsdatter fra Nordre Mo, døpt 25. september 1763, død 5. april 1857.Mora Mari Syversdatter var født på Øtorp i Løten, født 10. og døpt 19. januar 1806 (Lenke). Mari døde i Elverum 16. mars 1853.Elines ekteskap 17. april 1855:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Bodin Bratlie

Hei Ronny og Vigdis!Jeg har vært bortreist noen dager, og når jeg kommer hjem får jeg meg en positiv overraskning.Vigdis har helt rett, Ronny. Jeg ble virkelig GLAD.Nå kan jeg fortsett med Elin Støens familie - gjøre ferdig slektreet og sende det til etterkommerne.Jeg skal selvsagt også legge det inn i 'Briskebyprosjektet' som nå begynner å se ut som en riktig bok.Tusen takk! Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.