Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Øystein Espeseth Andresen

[#63144] Søker Olav/Olaf/Ola Espesete/Espeseth f. 1891 i Vik i Sogn

Recommended Posts

Jeg søker informasjon om Olav/Olaf/Ola Espesete/Espeseth. Han ble født i Vik i Sogn og flytta med sin kone (Marta Olsdatter Tryti også født 1891) og barna til Bergen, og senere til Solum i Telemark. Etter dette vet jeg ikke hvor han har tatt veien. Mest sannsynlig flyttet han til Oslo hvor han etter hvert også døde. Men; jeg har førsøkt alle mulige søk, men klarer ikke finne noen som matcher 100 prosent. Kanskje flyttet han tilbake til Vik? Han er registrert som Olav Jonson Espesete i utgangspunktet, men figurerer med ulike versjoner av navnet, litt avhengig av hvor man søker. Hans kone Marta døde i Oslo i 1984, og er gravlagt sammen med to av sine sønner (Olaf og Jon). Men Olaf er ikke gravlagt der. Jeg lurer altså på om noen kan hjelpe meg å finne ut når han døde, og evt hvor han er gravlagt. Og kanskje noen kan hjelpe med å spore opp hvor han oppholdt seg den siste delen av sitt liv? Håper noen kan hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Ta kontakt: c-scha@frisurf.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt deg epost.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.