Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Trond Gellein Løkken

[#63202] Hjelp til å finne frem i kirkebøkene for Leinstrand Melhus

Recommended Posts

Guest Trond Gellein Løkken

HeiJeg leter og leter i kirkebøkene for Melhus/Leinstrand etter dåpen til 8 søsken. Jeg har fått navnene og fødselsårene fra en annen, og jeg forsøker å finne disse i kilden han har brukt, men finner ikke eller forstår ikke hvordan jeg skal lete .Er det noen som kan hjelpe meg?De søsknene det gjelder er: 1) Lars Anderson Gellein, født 1779 og døde som spedbrn.2) Magnhild Andersdatter Gellein, født 1780.3) Anders Anderson Gellein, født 1782.4) Lars Anderson Gellein, født desember 1784.5) Ole Anderson Gellein, født 26. september 1788.6) Sivert Anderson Gellein, født 1791.7) Jørgen Anderson Gellein, født 1792.8) Andrea Andersdatter Gellein, født 1801.Foreldrene til disse var Anders Anderson Gellein på nordre Jellein på Leinstrand og kona Anne Larsdatter Ogstad. de ble først gift i 1781, men jeg har ikke funet vielsen deres.Håper noen kan hjelpe meg. Med venlig hilsen Trond Gellein Løkken

Guest Grethe Flood

Ser i alle fall at Anne var enke i 1801 LenkeGrethe

Guest Torodd Kinn

Det er nok i den kronologiske lista i denne boka du må leite: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Leinstrand i Melhus, Ministerialbok nr. 691A02 /3 (1768-1815)

Guest Berit Knudsen

Ser ut som om en Lars ble døpt Dom XVII 1784 Lenke

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.