Gå til innhold
Arkivverket

[#63289] To brødre frå Leka til USA, vidare lagnad?

Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Dette er vel Williams dødregistrering: Name: James W LundSex: MALE Birth Date: 1 Sep 1895 Birthplace: Wisconsin Death Date: 22 Apr 1960 Death Place: Los Angeles Mother's Maiden Name: Christia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Hei igjen, og mange takk! Det går litt tregt å laste denne tråden, og dei siste innlegga faller bort til tider.Ja, det er sjølvsagt Albert som bur i California. Eg skreiv innlegget før eg registrerte (46) Dødsdatoen fann eg oå ein eller annan nettstad, skal vera 24/7-1985. Det var denne nettstaden som opplyste at han døydde i Superior, Wisconsin. Ser også at han truleg er rimeleg nygift i 1930, så han har vel ikkje fått born enno.Da har registrert at James William også hamna i California til slutt. Han var politimann i Superior i 1930. Ser altså ut som det meste av familien enda opp i California til slutt.Fødselsdato på Albert hadde eg frå før, men eg har lagt linken inn på favoritter. Tror den kan bli nyttig til seinare bruk.Ser ut som du har funni Mabel også. Fantastisk! Da er vel alle borna i California.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ja, det går tregt her nå, og det er vel omsider best å avslutte denne tråden. Årsaken er nok alle tellingene jeg har lagt inn. Du får heller lage et nytt tema om du har flere spørsmål om emigranter. Håper du får svar fra Michael Major.Noen Margaret finner jeg verken født eller død i Douglas.Laura finner jeg i 1910 og -20 i Doglas Co. g. m. en William A. Robertson. Han jobbet da ved jernbanen. Her er de i 1930:

bilete5763.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Ja, da har vi funni Laura og hennar 3 born. Slekta vokser seg større! Eg håpar å koma i kontakt med nokon av dei snart. Eg har notert at Laura døydde i Superior, Wisconsin, den 3/12, 1933, men det er vel også feil? Ettersom ho budde i California i 1930. Da har altså alle borna flytta til California. Eg lurar på om vi berre kan stryke Margaret? Det er kanskje ei forveksling med kona til Albert?Det var litt av ein lagnad Jens Lund fekk, og litt av ei reise. Frå små kår på den forblåste Madsøya ved Leka, til Superior, Wisconsin, kor han hadde sine beste år, og fekk 9 born, før reisa enda opp i storbyen Los Angeles på vestkysten. Han kryssa både Atlanteren og det nordamerikanske kontinent. Da han døydde i 1930 hadde han alle barna rundt seg, og det var ein heil flokk med barnebarn.Ja, tråden er nok dessverre moden for offisiell avslutning. Litt trist, for det har vori ein givande tråd, så gjenstår det å sjå om det blir noko meir utav han. Om det dukkar opp meir informasjon, er det berre å sende ein mail: kvaloy@hotmail.comØrjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Ørjan Kvaløy

Men tråden var ikkje død...Eg vil tilbake til Albert Lund. Siste registrering er i 1910, han arbeidar som murar, og han er ugift. Bur i Wisconsin. Så forsvinn han frå kjeldene.MEN det har dukka opp ny informasjon: Han brukte etternamnet Andersen i USA, og var gift med ei kvinne som het Lovise. Han hadde visstnok også ei dotter, Mildrid. Familien budde i West Superior, Wisconsin. Dette har eg frå ei rimeleg sikker kjelde. (munnleg) No som vi veit at han brukte etternamnet Andersen, er det då mogeleg å finne han att i FT1920 og 1930? Kanskje fekk han fleire born?Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.