Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Øystein Brennseter

[#63323] Aner til Anna Andersdatter Bildeneie, født 31.12.1841 i Gran

Recommended Posts

Guest Øystein Brennseter

Jeg prøver å finne anene til denne personen. Jeg har fått opplyst følgende fra Hadeland folkemuseum: Foreldre: 2)Anders Hansen Grinagereie g.10.12.1837 med 3)Siri Guttormsdatter Elkeneie.Ved vielse: Han sønn av 4)Hans Larsen (feilskrevet Andersen i kb.)27 år. Hun datter av 6)Guttorm Olsen, 21 år.Videre har jeg fått opplyst at 4)Hans Larsen giftet seg med 5) Pernille Nielsdatter 01.11.1808. Han bosatt Tuff, hun Raaseie. Hun døde 5.5.1851 på Hoeleeie.Her stopper alle sikre spor. Kan noen hjelpe meg videre?mvh Øystein

Guest Hilde Rossing
Lenke Kan denne hjelpe deg litt på vei?

Guest Hilde Rossing

Vielsen til Hans og Pernille.Par nr. 6 på høyre side.Dessverre står ikke navn på fedrene.Permanent sidelenke: Lenke

Guest Øystein Brennseter

Hei og takk for svar.Til Hilde: Joda, jeg har nok vært innom der.Ti Grete: Har også funnet denne Pernille. Det kan veldig godt være den rette, men beviset mangler. Det er vel ikke godt nok at det ikke finnes andre aktuelle? Men hun er jo faktisk født på Hoeleeie. Det så jeg ikke første gang jeg kikket på henne. Det gjør henne jo vesentlig mer sannsynlig, så jeg må nok prøve å finne ut mer om henne.mvh Øystein

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.