Gå til innhold
Arkivverket

[#63454] Lisa Anne Marie Larson, fødd Noreg 1873 - utvandra ?1892 til Minnesota - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Brookings, SD får eg opplyst at:Lisa Anne Marie Larson ''of Cottonwood, MN'' gifte seg i Volga, SD 30.1.1894 med Ole Olson Svennes frå Nord-Aurdal i Valdres.Lisa er oppgjevi fødd i NOREG 14.2.1873 (kan ha vore 1872?), og ho skal ha utvandra til Amerika i 1892.Då Lisa døydde i Bruce, SD i 1949, syner dødsattesten at foreldri var ''ukjende''.Er det nokon som har tips om kven denne jenta kan ha vore? Kvar kom ho ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS sier det samme som Carsten: Lisa Anna Maria f. 13/2 dpt 13/4 1873 Skodje MR, foreldre Lars Larsen og Karen Larsdt. Lisa døde 25/2 1949.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten, Berit og Rune for kjempeflotte og imponerande innlegg. Eg er ''amazed''! Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.