Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Roar Kvam

[#63494] kirker i Ålesund

Recommended Posts

Guest Roar Kvam

Hei sliter med å finne personer i Ålesund. Finnes det kirker omkring med andre adresser? Et eks er Rakel Ingvarda Kvam f.9 sep 1902 dåpen står i Ålesund kirke, men jeg finner ikke hennes konfirmasjon heller ikke hennes søsken.

Guest Bjørg Hukkelberg

Her er hun begravet. Hører til BorgundLenke

Guest Inger-Johanne Indrestrand

Rakel hørte til i Metodistmenigheten, kanskje de var gått over til den før hun ble konfirmert ? Da jeg vokste opp,bodde vi i samme hus, og jeg var et av de mange barna hun trofast tok med seg til søndagsskolen hver søndag. Der er to bilder av henne i Sponlandarkivet, og det ene mener jeg må være konfirmasjonsbilde. fylkesfoto.nohilsen Inger-Johanne.

Guest Roar Kvam

Hei Inger-Johanne, Rakel var flere ganger å besøkte oss hun var søskenbarn med min farmor, vi kalte henne tante Rakel. Til sommeren får jeg besøk av en fra USA hans far var søskenbarn med Rakel. Han vil besøke Ålesund og jeg holder på å samle opplysninger til en slektsbok som han skal få, jeg har masse oplysninger, men mangler også en del. Har du tid og opplysninger som jeg kan gjøre nytte av så mail meg. roar@kvam.tk på forhånd takk. Mvh Roar Kvam

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.