Gå til innhold
Arkivverket

[#63558] Margretha Hansdotter (Hess), f. Lærdal 1869 - til Bergen og so til Christiania?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Margretha Hansdotter (Hess), fødd på Lærdalsøyri i Lærdal 22.6.1869, voks opp hjå Lindström i Lærdal, men flytte sidan til Bergen der ho skal ha butt i 1902. Ho skal deretter vera flytt vidare til Christiania!Medan ho budde i Bergen, fekk ho ei dotter:* Hanna, fødd i Bergen 4.9.1898. Barnefar var maskinist Ludvig Bernhard Ellingsen.Eg finn ikkje korkje mor eller dotter i FT1900, endå om dei må ha butt i Bergen på den tidi. Dei er heller ikkje i Bergen i 1912, men kan då vera farne til Christiania før den tid.Eg står heilt fast på spørsmålet om lagnaden til Margretha, men vonar at kanskje einkvan har vore borti desse namni ein eller annan stad...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.