Gå til innhold
Arkivverket

[#63645] Andrea Eilertsdatter


Gjest Liv Hege Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Hege Jensen

Dette vet jeg om henne:Andrea Eilertsdatter f: 23.06.1862 Vang Hedemark. Hun er døpt 29.06.1862 i Vang kirke, Hedemark. Men flyttet til Stange en gang før 1865 under Otterstad kirke. Jeg kan ikke finne henne konfirmert her men vet med sikkerhet at hun bodde her når hun ble konfirmert. Hun flyttet til Østerdalen 22.12.1885. som tjenestepike.Er det noen der ute som kan finne ut når og hvor hun er konfirmet? Å hvor det ble av henne i Østerdalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Bøhmer

Det er vel hun som ble g m Albert Olsen Nyborg? Jeg har registrert tre barn. Mora var av Birislekt, faren fra Stange. Det vil føre for langt å legge dette ut her. Du kan ta kontakt.Jeg har i mange år hatt et fokus på navnet Eilert. Og som du vet, hennes far het Eilert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Hege Jensen

Hei Thor Bøhmer....Ja hennes far er Eilert Thordsen. Å morens slekt kommer fra Biri. Eilert er min tippoldefar. Hans datter Thea er min Oldemor. Kan du ikke sende meg en Mail. Adr. er liv-hege@halden.net. Jeg har en god del stoff ang. Eilert og hans etterkommere som du kanskje er interesert i.mvh Liv Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.