Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Else Granum

[#63723] Hjelp til tyding av kirkebok

Recommended Posts

Gjest Else Granum

Er det noen som kan tyde det som står ved siden av konf. nr. 59 - Lina Pettersdatter: Att.19/10-86 til ??? Lenke Mvh Else

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Dette er bare ei prøve, men kan det være 'Temmelig god'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Åse Kristiansen

Her er sidelenke Lenke For meg ser det ut som att. til Almuen, men det gir jo en underlig mening. Hva skjedde med henne i 1886? Giftet hun seg? Flyttet hun?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Kan det stå 'Att. til Aadalen'? Hvis hun flyttet dit, mener jeg. Det står ihvertfall det på personen under.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Else!Står der 'Att. til Amerika'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Granum

Hei og takk for svar.Dette er søster av min oldemor og jeg vet ikke noe om henne etter konfr. om/hvor hun evt. har flyttet eller giftet seg.Har sett på emigrantprotokollene men kan ikke finne henne der heller.Det er mulig at det står Aadalen der, men jeg trodde ikke det var vanlig og og skrive dette i kirkeboken. Dette burde vel stå under utflyttede.Mvh Else

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ellef Ellefsen

Hei.Montro om Lina Petersd. utvandret 23.10.86. Reisemål Minneapolis. LenkeMvh Ellef Ellefsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else Granum

Mange takk skal du ha. Jeg har lett etter Pettersdtr. enda jeg vet jo så godt....Nå gjenstår det 'bare' og finne henne i Amerika.Mvh Else

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.