Gå til innhold
Arkivverket

[#63727] bygdebok Stord, Hordaland, skomaker Hjalmar Johannessen på Lervik


Gjest erling t. endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest erling t. endresen

Hjalmar Johan Johannessen f. 1859 i Bergen og 2. kone Kariane Karlsdatter f. Fladeraaker 1877-1957, gift 1916 på Stord, bodde på Lervik (eller i Lervik, vet ikke hva man sier i dagligtale). De fikk datteren Agnes Berentine i 1916 og sønnen Knut Johan i 1921.Finnes det mer informasjon om denne familien i en bygdebok? Når døde Hjalmar Johan? Fikk de flere barn? Ble Agnes gift?Fint om noev tar seg tid til et oppslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Eg veit ikkje om det står noko i bygdeboka om denne familien, men eg veit at Stord bygdebok er dårleg.Dersom du ikkje får hjelp frå anna hald, så er mannen min på vei til Leirvik, bl.a. har han fått til oppdrag å låna bygdeboka :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Dersom eg får di e-post adresse, så har eg via kjentfolk på Leirvik (ja, me seier på :-) fått ein del info til deg.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.