Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Torodd Kinn

[#63753] Christiania 1801, Vaterland: Gulbrand Larsen og Anne Thorsdtr. Opphav?

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Kjenner nokon opphavet til dette paret som budde i Waterlands Tvergade i 1801? LenkeGulbrand Larsson var skipstømrar og fødd ca. 1760.Kona Anne Torsdotter var fødd ca. 1759.I tillegg til døtrene i FT1801 fekk dei ei dotter Ingeborg ca. 1805.Anne Torsdotter døydde ein gong mellom fødselen til Ingeborg og 1811. Veit nokon når og kor?I 1811 gifta Gulbrand Larsson seg igjen med Else Susanne Gunnarsdotter Kjepsøy og busette seg i Korshamn i Lyngdal (Austad), Vest-Agder. Han døydde i 1820.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Vet du hvor døtrene i 1801 var født/døpt?Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Ikkje utruleg! Eg skal prøve kyrkjebøkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Her har vi dei, 3. siste par til venstre: Permanent sidelenke: LenkeKlarer nokon å lese heile innførsla? Eg trur det står eit stadnamn etter Anne Thorerd.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Den eldste dottera i 1801, Anne Torine, ser ikkje ut til å vere døypt i Asker 1792-94.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Her er truleg fødselen til Gulbrand i 1760, høgre side: Permanent sidelenke: LenkeForeldre: Lars Gulbransen og Anne Lars D. Oxud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Og dette KAN vere fødselen til Anne, 1760, høgre side: Permanent sidelenke: LenkeForeldre: Thorer Hans. og Marthe Anders D. Biørum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Eg sleit litt for å finne ut kor Oxud ligg (innlegg 8).Oksud = Oksehovud, eit tidlegare namn på Blommenholm i Bærum!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

(6): 8 Jun H:K: Ungk: Gulbrand Lars: og Pigen Anne Thorerd: Snaroen - Jens Ballerud og Jacob Jons: SkojenVi er altså i Østre Bærum, der kirkestedet var Haslum kirke (der av H:K:). Bærum var den gang en del av Asker prestegjeld. Ballerud er gnr. 12, Snarøya er gnr. 43. Skøyen er nok Skøyen i Aker (gnr. 3-4).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Tusen takk, Kristian! Og takk til Carsten, som fekk meg inn på sporet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.