Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#63791] Rakel (1866) og Johanne (1875) Strømsnes - Kinn-Trondheim-Oslo - kva kyrkjesokn?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Rakel Bertine Pedersdotter Strømsnes, fødd i Kinn, Sunnfjord 17.4.1866, og søsteri:Johanne Christine Pedersdotter Strømsnes, fødd i Kinn, Sunnfjord 24.7.1875,flytte kring 1876 med foreldri deira til Trondheim og voks opp der, men fór sidan til Christiania (Oslo). Rakel var messepike på D/S Paris, medan Johanne arbeidde som syerske. Dei budde mellom anna mange år i lag i Sjøgata 20 i Oslo, men skilde sidan lag. Rakel busette seg i Dronningens gate 21 der ho siste gong er nemnd i adresseboki 1958/1959 og der ho skal vera avlidi kort tid etter. Johanne busette seg i Ullevålsveien 17 der ho siste gongen er nemnd i adresseboki 1956/1957.Eg er på leiting etter nøyaktige dødsdatoar for desse jentene og undrar på om noko kan hjelpa meg med kva KYRKJESOKN i Oslo dei kan vera gravlagde ifrå, d.v.s. kva kyrkjesokn Dronningens gate og Ullevålsveien høyrde til sist på 1950-talet?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg tillet meg å kasta fram att denne saki, som framleis står utan løysing. Det er særs viktig for meg å finna desse dødsfalli, fordi dødsmeldingane truleg vil gje meg leietråder til andre søsken i denne huslyden...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Bente Aaris

Glemte å få med vdr. Ullevålsveien 17 - det kan også være Trefoldighets kirken som ligger i Akersgaten nesten der Ullevålsveien begynner (Akersgata går over i Ullevålsveien), derfor jeg skrev Ullevålsveien er lang og løper gjennom flere sogne.Hvis de har vært innlagt på et av byens sykehus kan det vel og tenkes å være andre steder.Da må du antakelig til Riksarkivet og se dødsmeldingene.Vdr. Adressebøkene kunne det vel ta et par år innen man ble slettet.Vennlig hilsen Bente Aaris

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.