Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#63791] Rakel (1866) og Johanne (1875) Strømsnes - Kinn-Trondheim-Oslo - kva kyrkjesokn?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Rakel Bertine Pedersdotter Strømsnes, fødd i Kinn, Sunnfjord 17.4.1866, og søsteri:Johanne Christine Pedersdotter Strømsnes, fødd i Kinn, Sunnfjord 24.7.1875,flytte kring 1876 med foreldri deira til Trondheim og voks opp der, men fór sidan til Christiania (Oslo). Rakel var messepike på D/S Paris, medan Johanne arbeidde som syerske. Dei budde mellom anna mange år i lag i Sjøgata 20 i Oslo, men skilde sidan lag. Rakel busette seg i Dronningens gate 21 der ho siste gong er nemnd i adresseboki 1958/1959 og der ho skal vera avlidi kort tid etter. Johanne busette seg i Ullevålsveien 17 der ho siste gongen er nemnd i adresseboki 1956/1957.Eg er på leiting etter nøyaktige dødsdatoar for desse jentene og undrar på om noko kan hjelpa meg med kva KYRKJESOKN i Oslo dei kan vera gravlagde ifrå, d.v.s. kva kyrkjesokn Dronningens gate og Ullevålsveien høyrde til sist på 1950-talet?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Finner en Johanne Strømsness begravd i Oslo i 1954Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Eg har ogso sett denne Johanne Strømsness, men fødselsdatoen stemmer ikkje, og dessutan skal ''mi'' Johanne ha levde noko lenger...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Eg tillet meg å kasta fram att denne saki, som framleis står utan løysing. Det er særs viktig for meg å finna desse dødsfalli, fordi dødsmeldingane truleg vil gje meg leietråder til andre søsken i denne huslyden...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Aaris

Ullevålsveien er lang, men numrene starter nede i byen og nr.17 skulle tilsi Gamle Aker kirke.Dronningensgate må være Domkirken også kaldt Vår Frelser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Bente for spennande svar! Då veit eg kvar eg skal leita vidare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Aaris

Glemte å få med vdr. Ullevålsveien 17 - det kan også være Trefoldighets kirken som ligger i Akersgaten nesten der Ullevålsveien begynner (Akersgata går over i Ullevålsveien), derfor jeg skrev Ullevålsveien er lang og løper gjennom flere sogne.Hvis de har vært innlagt på et av byens sykehus kan det vel og tenkes å være andre steder.Da må du antakelig til Riksarkivet og se dødsmeldingene.Vdr. Adressebøkene kunne det vel ta et par år innen man ble slettet.Vennlig hilsen Bente Aaris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.