Gå til innhold
Arkivverket

[#63835] Even Torgerson Rønning og Marie Dorthea Henriksen -Levik/Brakset i Hadsel -oppl?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Even Torgerson Rønning, fødd i Bjerkhageeiget i Vestre Gausdal 9.1.1848, gifte seg i Hadsel 8.1.1881 med Marie Dorthea Henriksen, fødd i Borge 20.8.1851.Parfolket er i 1900 nemnde som busette på plassen Levik under Brakset i Hadsel, og Even er kalla murar, husmann og fiskar. Desse borni er nemnde:* Charlotte Theodore Oline Evensen, fødd i Hadsel 27.3.1883, nemnd 1900* Karlot Olaf Evensen, fødd i Hadsel 30.5.1886, nemnd 1900* Julius Theodor Evensen, fødd i Hadsel 1.9.1888, døydde kort etter fødsli* Erling Evensen, fødd i Hadsel 1889, nemnd 1900 (men eg finn han ikkje døypt!)Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg med fleire opplysningar om denne huslyden? Eg er særleg oppteken av å finna:* Dato og stad for dødsfallet til Even Torgerson Rønning?* Dato og stad for dødsfallet til Marie Dorthea Henriksen?* Kor mange born fekk dei i alt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Gravstedet til Marie var en liten ”nøtt” - fant denne Marie Rønning, men hun gravlagt i Tajord, Hadsel – så her er jeg nok på helt ville veier… LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina og Grethe for spennande innlegg. Ingen tvil om at me er på rett spor. Even er det ingen tvil om og heller ikkje Karlot, men denne Marie er eg meir usikker på...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.