Gå til innhold
Arkivverket

[#63859] Aron Arctander Petersen frå Ofoten - barnefar i Hadsel 1858 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christian Martin Simon Aronsen (eller Olsen?) var fødd i Hadsel 3.11.1858 (Lenke). Han var fødd utanfor ekteskap. Mori var frå Hafslo i Sogn, men so var det faren:Aron Arctander Petersen frå Ofoten! Kven kan han ha vore?Eg står heilt fast og vonar at einkvan med lokal kunnskap kanskje kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfred Arntsen

Dette kan neppe være andre enn Aron Arctander Pettersen (Petersen), født 24. mai 1836 i Lien i Evenes. Han var sønn av Petter (Peter) Bertheus Jacobsen (1806 - 1891) og kona Nicoline Christianna Aronsdtr. (1807 - 1843). Aron ble senere gift i Lofoten, og døde 19. mars 1916 på Offersøy i Buksnes. I tilfelle du har slik informasjon er jeg meget interessert i opplysninger om skjebnen til sønnen Christian Martin Simon Aronsen.Mvh Alfred Arntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Alfred for nyttige opplysninghar om Aron Arctander Petersen. Det er nok rett mann!Opplysningar om sonen Christian (Kristian) kjem fram i tema #63860. Han hamna i Bø i Vesterålen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.