Gå til innhold
Arkivverket

[#64108] Oleif Aas


Gjest Trond Gellein Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei Jeg har en skikkelig nøtt jeg trenger hjelp til.Jeg leter etter en mann som heter Oleif! Han mor het Ida Emilie Louise Andersen. Han hadde bla. en halvbror som het Idar Angell Hansen, født 8. desember 1907 i Trondheim, som ble døpt 23. februar 1908 i Bakke kirke.Oleif ble satt bort til en familie, og brukte senere fosterforeldrenes etternavn Aas.I gravminner finner jeg kun en Oleif Aas, født 11. februar 1913 og døde 1972, begravd på Nordre Gravlund (Sagene). Han skal ha dødd på Hamar hvor han tilbrakte en ukjent del av livet.Kan noen hjelpe meg videre med å finne ham?MvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Fjær

Hei Trond.Dette er et skudd fra hofta, men har du sjekket muligheten for at Oleif kunne ha kommet fra for området fra Berkåk og ned i Meldalen mot Storås, i Sør-Trøndelag?Her vet jeg at det er flere familier som har etternavn 'Aas'og som du kan spørre. Bruk telefonen!mvh Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.