Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mariann Stokken

[#64317] To spørsmål, oppslag i bygdeboka for Masfjorden og kva krk.bok må

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

eg bruka for å finna opplysningar om fødde/vigde/døde, når eg _ikkje_ finn det i krk.bøkene for Masfjorden?Oppslaget gjeld på garden litle Matre, kva heitte mennene til Anna Olsdtr. f Kringlebotn? Ho gifta seg fyrste gong med Andreas (Martinus overstroke i krk.boka) Nilsen i 1890.Eg trur iallfall ho må ha hatt to (eller fleire :-), for dersom du ser her i FT1900, kan det sjå ut som det er nr. to.Er det nokon som har bygdeboka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Vielsen med Andreas Nilsen, nr.3 Lenke Jeg vet ikke om du i 1900 har lagt merke til at det på gården bor en Nils Anfindsen. Han er Annas første svigerfar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Hennes andre vielse med Hans Martin Kristensen i 1896, nr.1 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Hei Mariann! Masfjordboka 2 side 1059: Andreas 23/11 1866-15/ 4 1893. Anna 1/10 1868-19/1 1911. Barn: a Kristina Malena f 4/ 7 1891 b Andrea Annella 1893-1895. Hans Martin Kristenson Reknesøy 30/7 1875-25/8 1953. Han ble gift med Anna 7/4 1896. Han ble gift på ny 5/2 1914 med Bergitta Elisabet Larsd Hodneland f 1880 i Lindås. 5 barn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Er det noko sak når det fins slike gode hjelparar??Tusen takk til begge to!!Venleg helsing Mariann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Hadde vore interessant og sett dåpen til Anna (dotter til Hans Martin og Anna), eg gløymde å skriva det i fyrste melding.Det var eigentleg den som gjorde at eg laga innlegget om at eg ikkje fann det eg leita etter i krk.boka.Anna (dottera) vart f.12.03.1901. Stod det ingenting om henne i bygdeboka?Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Kirkebøkene fra Solheim stopper i 1896. Kanskje de som kom etter det ikke har blitt innlevert.Opplysninger om kirkebøker Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Her er de 5 barna: a Andreas f 20/1 1897. 3 barn. b Karl f 6/4 1899-28/10 1960. Overkjørt i USA. c Anna gift 1926 med Erik Grindheim i Etne. 6 barn. d Olav f 29/ 6 1903.Poststyrer Manger. e Anton f 7/12 1905. 4 barn og 7 barnebarn oppført i boka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Takk igjen!Agnar: Det var fint du tok med giftarmålet til Anna i 1926, då vert det endå enklare for meg :-)Berit:ja, tenkte på det, at det er kanskje ikkje så mange innføringar i den boka, difor går det litt tregt, med å få ho utskriven.Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Agnar: Beklagar at eg masar igjen, men kunne du gjera eit oppslag til? Eg lovar eg skal gje meg med dette :-)))Det gjeld foreldra til Anna Olsdtr. Kringlebotten, det var Ole Bottolfsen/Bottelsen og Malene Olsdtr.Dei gifta seg i Masfjorden 21.06.1863.Har prøvt 'Døde i Masfjorden' her på Dig.ark. utan hell, dei er her 1865: LenkeFinn dei ikkje i FT1900, kvar vart det av dei?Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnar Fitjar

Hei Mariann! Du skal få lov å spørre! Ola Botolfson Kringlebotten 6/4 1842-1918. Malena Olsd Fanebust fra Lindås 1833(1834)-1919. Gården ble solgt 31/ 5 1894.De flyttet til ETNE og kjøpte 2 bruk i 1893.(Etnesoga 4 side 221).De døde også på Austrheim i Etne.De hadde 9 barn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

PS:det er sjølvsagt lov for andre enn Agnar å svara, dersom det er nokon som har boka :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

He,he, kom plutseleg på at kanskje nokon følte seg utelatt :-)), men då var du der!Jaha, så det var difor eg ikkje fann dei igjen!Takkar så mykje!!Venleg helsing Mariann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie Skålnes

Etterkommarane i Etne brukar framleis Kringlebotten som namn. Ser du i telefonkatalogen, vil du sjå at dei er blitt mange. Mange er og fytta ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mariann Stokken

Heisan :-) Eg hjelper ei av etterkomarane deira med å finna(ho vil berre ha eit par generasjonar bakover) forfedrene sine, og med god hjelp av dykk har jo det gått som 'pinn i kuskit' :-))))Takk iallfall!Venleg helsing Mariann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.