Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Svein Edvardsen

[#64397] Vefsn

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

HeiI forbindelse med forskning på Zahl-slekten søker jeg etterkommere av Michael Gyth Petersen's fire barn fra Skog i Vefsn, og de er Jørgen Dahl Michaelsen f. 1880, Johan Edvin f. 1882, Petra Regina f. 1887, og Andreas Edvin f. 1889.Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ron Berg-Iverson

Mikal Gyth Petersen lives in Skog 1865 with his parents. RonLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Tverå

Det er ikke så mye jeg kan bidra med sånn på stående fot.Johan Edvin Mikalsen ble gift 01.08.1913 med Johanne Karoline Tobiassen (datter av Daniel Tobiassen).Jeg finner følgende barn født i Mosjøen: Ane Bergitte, f. 25.02.1914 og Tobias, f. 13.03.1917.Mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Edvardsen

HeiForeløbig takk, håper på mere informasjon.Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest marit johansen

I Adressebok med skatteligninger for Nordland 1926/27 finner jeg under Skog : Jørgen Dahl gbr -ole Guldbransen kaarm -Josef Gyth grb -Karl Skog gbr - Torolf J Skog gbr - Martin Tungesvik gbr/materialhdl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Edvardsen

HeiTakker alle sammen. Har i mellomtiden fått de opplysningene jeg var ute etter.Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest André Martinsen

marit johansen, ytteren, 19.11.2008 01:20 (8) «I Adressebok med skatteligninger for Nordland 1926/27 finner jeg under Skog : Jørgen Dahl gbr -ole Guldbransen kaarm -Josef Gyth grb -Karl Skog gbr - Torolf J Skog gbr - Martin Tungesvik gbr/materialhdl»Marit Johansen, kunne du fortelle meg hvor du har funnet den boken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Pål André Jørgensen

Hallo, Marit! -Vil du se etter hvilke opplysninger du finner om Johannes Jørgensen, Ole Johan Adamsen og Petter Fredrik Kristensen? Alle bosatt i Brønnøy kommune.Mvh. Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest André Martinsen

Jeg må tillate meg å hente opp denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.